« پراکسی سرور (Proxy Server) بروش آسان | Main | چگونه فارسی بخوانیم و بنویسیم »

یک نکته در مورد امنیت

یک نکته در مورد امنیت روی نت. اگر جاوا در براوزر شما اکتیو هست آی‌پی شما لو خواهد رفت، حتی اگر از پراکسی سرور اسفتاده کنید و یا پشت یک دیوار دفاعی باشید.
من معمولآ جوا را در PC هایی که استفاده می‌کنم از کار می‌اندازم. دیروز برای کارهای بانکی مجبور شدم جاوای براوزرم را آکتیو کنم برای اینکه از موقعیت امنیت PC و تغییراتی که داده شده آگاه شوم یک تست کوچک انجام دادم این تست نشان داد که جاوا سوراخی گشاد در سیستم ایمنی PC باز می‌کند که حتی IP خصوصی شما را هم در چنین حالتی قابل رویت می‌کند.

حالا به کسانی که می‌خواهند کارهای خلاف اسلام ناب محمدی بکنند حتمآ تاکید می‌کنم حداقل در زمان‌هایی که می‌خواهید کارهای غیر شرعی انجام دهند جاوا را در براوزر خود از کار بیندازید (Disable) کنید. اگر نمی‌دانید چگونه جاوا را از کار بیندازید به این صفحه بروید روش ازکار انداختن آن را در (IinternetExplorer) که با تصویر نشان داده شده ببینید.

Post a comment

(دوست گرامی با پورش فراوان، بخاطر حجم زیاد پیام‌های تبلیغاتی مجبور به استفاده از سیستم ضد اسپم شده‌ام. این سانسور به هیچ وجه شامل پیام‌های دوستان و حتی دشمنان نخواهد شد و همه پیام‌ها بدون هیچ تغییری بلافاصله پس از کنترل در قسمت پیام وبلاگ قرار خواهند گرفت. )